Přehled sekcí:  
+ Nákup jízdenek online
+ Doklady
+ Hranice
+ Zavazadla
+ Sedadla
+ Přeprava produktů
+ Toaleta
+ Služby na palubě
+ Přeprava zvířat
+ Ostatní

+ Nákup jízdenek online (podsekce: 1. Jak koupit jízdenku? 2. Předprodej a rezervace - jak dlouho před odjezdem se dá jízdenka zarezervovat?)

1. Jak si koupit jízdenku?
3 snadné kroky!

  1. Do vyhledávače zadejte město odjezdu a město příjezdu. Vyberte datum odjezdu a pokud plánujete zpáteční cestu, zvolte zpáteční datum cesty. Jako poslední volbu zvolte počet cestujících.
  2. Vyhledávač Vám najde seznam aktuálních spojů ze kterých si můžete vybrat ten, který se Vám hodí nejvíce. Klikněte na ikonku „sedadlo“ a vyberte si číslo požadovaného sedadla. Poté potvrďte svoji volbu.
  3. V posledním kroku vyplňte osobní údaje (jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo)

V nákupním košíku v pravém horním rohu si prosím zkontrolujte správnost všech Vašich údajů.

Po souhlasu se zpracováním osobních údajů a souhlasu s přepravním řádem a obchodními podmínkami můžete vybrat způsob platby.

Při platbě kartou budete přesměrováni na PayU portál. PayU nabízí rychlé a bezpečné zpracování platby. Po úspěšné platbě obdržíte Váši jízdenku na Vašem e-mailu.

V případe jakýchkoliv komplikací se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku, kde Vám operátor ochotně pomůže vyřešit jakékoliv nejasnosti nebo komplikace. Telefonní číslo je +420 608 822 892 nebo +380 676 751 976.

  1. Předprodej a rezervace - jak dlouho před odjezdem se dá jízdenka zarezervovat?

Jízdenky lze rezervovat nebo zakoupit 120 dní před datem odjezdu.

 

 

+ Doklady (podsekce: 1. Jaké doklady jsou potřebné k překročení hranic? 2. Jaké doklady jsou potřebné pro děti?)

1. Jaké doklady jsou potřebné k překročení hranic?

Podle směrnic Evropské unie ze dne 28. června 2001, které doplňuje ustanovení kapitoly 6, článek 26, odstavec 1, bod b) Úmluvy k provedení Schengenské dohody ze dne 14. června 1985 cestovními doklady jsou:

1. Platný cestovní pas(pas, kde platnost ještě neskončila a cestovní pas bude stále platný minimálně 90 dnů ode dne vstupu na území Schengenu. V případě, že platnost pasu je méně než 90 dnů, osoba nebude přijata do EU.)

  1. Aktuální schengenské vízum(vlepené do cestovního pasu, jehož platnost ještě nezačala ani neskončila v den vstupu na území EU - nesmí být zaměňováno s datem udělování víz), nebo skutečná plastová karta povolení k pobytu, pro Českou republiku nebo jiného obdobného dokumentu členského stát EU.
  2. Jaké doklady jsou potřebné pro děti?


Platný cestovní pas dítěte, platné vízum dítěte a notářsky ověřený souhlas jednoho z rodičů, pokud je dítě v doprovodu druhého rodiče.


+ Hranice
(podsekce: 1. V kolik hodin autobusy překračují hranice?)

1. V kolik hodin autobusy překračují hranice?


Autobusy překračují hranice dle jízdního řádu. Každá linka bude mít jiný čas příjezdu na hranice. Pro více informací se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku, kde Vám operátor ochotně pomůže vyřešit jakékoliv nejasnosti nebo komplikace. Telefonní číslo je +420 608 822 892 nebo +380 676 751 976.

 


+ Zavazadla (podsekce: 1. Jaká zavazadla jsou zahrnuta v ceně? 2. Kolik zaplatím za zavazadlo navíc? 3. Jak probíhají kontroly zavazadel na hranicích?
4. Jak jsou zavazadla uložena v autobuse a jaké jsou záruky nepoškození zavazadla?
5. Jakou velikost příručního zavazadla lze vzít do prostoru autobusu? 6. Jaká jsou bezpečnostní opatření k zajištění bezpečnosti zavazadel a osobních věcí cestujících?)

1. Jaká zavazadla jsou zahrnuta v ceně?

         Při zakoupení jízdenky má každý cestující nárok na přepravu jednoho velkého zavazadlao rozměrech 80cm x 60cmdo hmotnosti 30 kg a příručního/osobního zavazadlao rozměrech 30cm x 20cmdo hmotnosti xxkg


  1. Kolik zaplatím za zavazadlo navíc?

         Při zakoupení zavazadla online na www.REGABUS.czbude za každé zavazadlo nad rámec standartních služeb účtováno procento z plné ceny jízdenky. Například na lince Praha – Kyiv bude za extra zavazadlo účtován poplatek xxkč (5% z 1 650kč), kdežto na kratší lince například Praha – Iršava bude účtováno pouze xxkč (x% z xkč). V případě zakoupení dodatečného zavazadla u autobusu před odjezdem bude účtován standartní poplatek 100kč.

 

  1. Jak probíhají kontroly zavazadel na hranicích?


Zavazadla mohou být kontrolována selektivně. Celníci vyzvou majitele zavazadla, aby ho otevřel a za jeho přítomnosti proběhne kontrola. Můžeme dodat nějaká doporučení

  1. Jak jsou zavazadla uložena v autobuse a jaké jsou záruky nepoškození zavazadla?


Zavazadla jsou umístěna v zavazadlovém prostoru autobusu. K zajištění identifikace zavazadla je určena speciální nálepka, která se lepí na zavazadla a jízdenky pro cestující.

5. Jakou velikost příručního zavazadla lze vzít do prostoru autobusu?


Doporučuje se nepřekračovat rozměry 20x30x40 cm.

  1. Jaká jsou bezpečnostní opatření k zajištění bezpečnosti zavazadel a osobních věcí cestujících?
Detailní odpověď na tuto otázku najdete v přepravních podmínkách.

 


+ Sedadla (podsekce: 1. Jak pohodlná jsou sedadla ke spánku, na kolik se sklápí? 2. Jsou v autobuse bezpečnostní pásy?)

  1. Jak pohodlná jsou sedadla ke spánku, a do jakého úhlu se sklápí?

Ergonomická křesla autobusu REGABUS jsou vyvinuta výrobci v souladu s doporučeními nejprogresivnějšího výzkumu o lidských antropometrických údajích. Sedadla jsou velmi pohodlná a speciálně konfigurována pro krk a záda. Sedadla nabízí úklon zpět o více než 15 stupňů od normální polohy. V nabízených službách jsou taktéž doplňky v podobě polštářů a přikrývek, které zpříjemní Vaší cestu autobusem.

  1. Jsou v autobuse bezpečnostní pásy?


Všechny autobusy společnosti REGABUS jsou vybavené bezpečnostními pásy, které doporučujeme používat pro vlastní bezpečnost i bezpečnost ostatních.  


+ Přeprava produktů
(podsekce: 1. Jaké produkty se mohou převážet a v jakém množství?

  1. Jaké produkty se mohou převážet a v jakém množství?

Výrobky, které nezakazuje Evropská unie, které si můžete vzít s sebou,  nepodléhající rychlé zkáze, v dostatečném množství na den pro 1 osobu.


+ Toaleta (podsekce: 1. Jaká je možnost přístupu na toaletu a jak často funguje?
2.Můžu si umýt obličej a čistit zuby v autobuse?
3. Dostupnost zrcadla?)

  1. Jaká je možnost přístupu na toaletu a jak často funguje?


Přístup na toaletu je možný během celé trasy, mimo zastávek, kde mohou cestující využít stacionární WC. Nicméně, vzhledem k omezené kapacitě sběrnice toalety, doporučujeme používat toaletu jen v nezbytně nutných případech.

  1. Můžu si umýt obličej a čistit zuby v autobuse?


Ano, záchod má umyvadlo, kde voda splňuje zdravotní normy vody z vodovodu, avšak vodu nekonzumujte. 

  1. Dostupnost zrcadla?


Ano, na záchodě autobusu se nachází zrcadlo.


+ Služby na palubě
(podsekce: 1. Je v autobusech internet? 2. Je zásuvka v autobuse 3.Je možnost za služby v autobuse zaplatit kartou? 4. Je možné zakoupit jídlo v autobuse - sendvič, koláče, sušenky?
5. Kolik polštářů a dek je určeno pro 1 osobu? 6. Jaké služby jsou za příplatek? 7. Jaké služby jsou zdarma v autobuse?)

1. Je v autobusech Internet?


Síla internetu se bude lišit v různých zemích z důvodů různých poskytovatelů těchto služeb. Nejlepší a nejrychlejší pokrytí budete mít na území České republiky, kde můžete čerpat neomezené množství dat. Na území Ukrajiny můžete taktéž čerpat neomezené množství dat, ale pokrytí bude slabší. Podle oblasti kde se bude autobus nacházet můžete zaznamenat normální nebo slabší rychlost internetu.

Na Slovensku je čerpání internetu omezeno poskytovatelem této služby. Pokud dojde k vyčerpání dat, internet je automaticky omezen. V rámci zkvalitňování kvality služeb stále pracujeme na zlepšení podmínek pro internetové připojení a budeme i nadále vytrvávat v této snaze.

V současné době, naše společnost nabízí možnost zdarma připojení k internetu na Ukrajině i v České republice. Ukrajinský poskytovatel - Intertelecom,
v České republice - 3G-4G LTE, operátorem Vodafone. V blízké budoucnosti bude internet i na území Polska a Slovenska, přes jejichž území autobusy projíždí.

  1. Je zásuvka v autobuse?


Ano, všechny autobusy jsou vybaveny společnost RRRRR systémů elekto 220-230 voltů. Zásuvky fungují na celé trase linky, kromě dlouhodobé zástavky na hranici, pokud je potřeba vypnout motor.

  1. Je možnost za služby v autobuse zaplatit kartou?
Ne, pouze platby v hotovosti.
  2. Je možné zakoupit jídlo v autobuse - sendvič, koláče, sušenky?


V současné době v stravovacích službách autobusů firmy REGABUS jsou pouze bezplatné teplé nápoje.

  1. Kolik polštářů a dek je určeno pro 1 osobu?


Uvnitř autobusu je dostatečný počet přikrývek a polštářků. Pro každého cestujícího jeden polštář a jedna přikrývka. V případě, že v autobusu jsou prázdná sedadla, můžete si vzít další sadu. Po použití přikrývek a polštářů je prosím zanechte v autobusech.

  1. Jaké služby jsou za příplatek?


Sluchátka pro osobní použití, které si mohou cestující odnést s sebou pro další používání.

  1. Jaké služby jsou zdarma v autobuse?
Teplé nápoje (kafe, čaj), internet, zásuvky na 220, rozsáhlé audio-video systém, polštáře, deky, ubrousky, podnosy a WC.

 


+ Přeprava zvířat (podsekce: 1. Mohou se přepravovat zvířata?)

1. Mohou se přepravovat zvířata?


Zvířata se přepravovat nesmí. Jedinými výjimkami jsou miniaturní plemena psů, která musí být umístěna ve speciální přepravní kleci a budou uložena v zavazadlovém prostoru.


+ Ostatní
(podsekce: 1. Je možné pověsit kabát nebo bundu?
2. Kolik polštářů a dek je určeno pro 1 osobu? 3. Pokud jde o funkční větrání a klimatizaci?
4. Složení souprav (pro astmatiky, pro hypertenzi, zranění a otravy)?
5. Má klimatizační systém filtry anti-virus?
6. Existuje poplašný systém o stavu nouze - požár, nehoda, krádež? 7. Jaké pojistné události jsou zahrnuty v pojištění? 8. Mění v autobuse valuty? 9. Je možnost použít chladničku (mrazničku) i pro potraviny cestujícího?
10. Jaké jazyky ovládá stevardka a řidiči?
11. Má autobus odpadkový koš?
12. Maji stevardky a řidiči dovednosti první pomoci? 13. Pokud se osoba rozhodla opustit autobus dříve než je zapsaná výstupní zastávka v jízdence - vrací se finanční hotovost? 14. Existuje časový plán mezi zastávkami a čas v zastávkách? 15. Kvalita potravin a voda použitá na cestě? 16. Je možné v autobusu popíjet energetického nápoje / pivo / jiný alkohol? 17. Je-li osoba hospitalizována – ztrácí nárok na vrácení hotovosti za zbytek cesty? 18. Může být přepravován v autobuse ležící nemocný nebo postižená osoba s omezenou schopností pohybu?)

 

  1. Je možné pověsit kabát nebo bundu?


Ano, mezi sedadly a okny jsou speciální háčky na oblečení. Větší předměty mohou být umístěny na horní odkládací polici.

2. Kolik polštářů a dek je určeno pro 1 osobu?


Uvnitř autobusu je dostatečný počet přikrývek a polštářů. Pro každého cestujícího je určen jeden polštář a jedna přikrývka. V případě, že v autobusu jsou prázdná sedadla, můžete si vzít další sadu. Po použití přikrývek a polštářů je prosím zanechte v autobusech.

  1. Pokud jde o funkční větrání a klimatizaci, jsou jimi autobusy vybaveny?


Společnost REGABUS má ve svém vozovém parku nové moderní autobusy, které jsou všechny vybaveny klimatizačními i ventilačními systémy. Tyto systémy fungují v souladu s nejvyspělejšími standardy zdraví a procházejí kontrolami a výměnou filtrů v pravidelných intervalech.

  1. Složení souprav (pro astmatiky, pro hypertenzi, zranění a otravy)?


V autobusech je standardní lékárnička, obsahující pouze prostředky pro zranění první pomoc a mechanickému poškození.

  1. Má klimatizační systém filtry anti-virus?


Ne, v systému nejsou žádné zvláštní anti-virusové filtry, ale klimatizace a ventilační systém sběrnice poskytuje trvalé čištění vzduchu ve všech ohledech.

  1. Existuje poplašný systém o stavu nouze - požár, nehoda, krádež?


Ano, v autobusech je tlačítko přivolání stevardky, která Vám pomůže s řešením jakékoliv situace.

  1. Jaké pojistné události jsou zahrnuty v pojištění?


Všechny pojistné případy jsou podrobně popsány v přepravních podmínkách.

  1. Mění v autobuse valuty?


V autobuse se valuty nemění.

  1. Je možnost použít chladničku (mrazničku) i pro potraviny cestujícího?


Autobusy REGABUS mají ve své konstrukci malou ledničku, její kapacita je omezena, takže v případě, že cestující hodlá vézt potraviny vyžadující zmrazení, je lepší použít speciální silniční termosku nebo osobní mini-ledničku.

  1. Jaké jazyky ovládá stevardka a řidiči?


Stevardky ovládají Ukrajinský, Český a Ruský jazyk.

  1. Má autobus odpadkový koš?


Ano, odpadkový koš můžete najít u zadních dveří autobusu hned vedle toalety.

  1. Maji stevardky a řidiči dovednosti první pomoci?


Ano.


  1. Pokud se osoba rozhodla opustit autobus dříve než je zapsaná výstupní zastávka v jízdence - vrací se finanční hotovost?

V takovémto případě se hotovost nevrací.

  1. Existuje časový plán mezi zastávkami a čas v zastávkách?


Ano. Tento plán naleznete v jízdenkách, jízdních řádech a ve videu v autobusu.

  1. Kvalita potravin a voda použitá na cestě?


Voda a obsah baru je nakupován v supermarketech v souladu se všemi certifikáty kvality výrobků.

  1. Je možné v autobusu popíjet energetického nápoje / pivo / jiný alkohol?


Energetické nápoje ano, pivo - ano, v poměru 1 standardní porce; víno a slabé alkoholické nápoje - nejvýše 200 ml. Tvrdý alkohol je zakázán.